Mégsem egészséges az „egészséges szolárium”, visszatérítés jár a fogyasztóknak
Megalapozatlanul állította szoláriumairól a Chocolate Brown hálózat, hogy azok egészségesek. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egyebek mellett a fogyasztók kompenzációjára, valamint ismeretterjeszt? kampányra kötelezte a franchise lánc üzemeltet?jét.
Tisztelt Címzettek!
A GVH sajtóközleményét a csatolt dokumentumban olvashatják.
Egyúttal felhívjuk a figyelmet, hogy az ügyr?l magyarázó videót találhatnak a Versenyhivatal Facebook oldalán.
Felhívjuk a figyelmet arra is, hogy a GVH hivatali arculatváltása keretében új logót használ. Az új logó, melyet csatolunk közleményünkhöz, honlapunkon is megtalálható a kifejezetten sajtóillusztrációs célra létrehozott, nagy felbontású és szabadon felhasználható fotókból álló galériában, melyet itt érhetnek el: http://gvh.hu/sajtoszoba/galeria.
Üdvözlettel:
GVH Sajtóiroda
Gazdasági Versenyhivatal
Közszolgálati és Kommunikációs Iroda
Copyright @2023